Websites

Vorm, functie en flexibiliteit. Een website moet doen wat nodig is en het moet er strak uitzien. Daarnaast wil jij de inhoud makkelijk kunnen beheren en moeten de functies eenvoudig uitgebreid kunnen worden.

Daarom werk ik over het algemeen met WordPress. WordPress zit achter 34% van alle websites op het internet en wordt door 39% van de 10000 meest bezochte websites gebruikt. Het is een powerhouse, en niet voor niets. Of je nou evenementen organiseert, een webshop wil beginnen, een abonnementendienst wil opzetten, een portfolio wil presenteren of boekingen wil ontvangen: het is allemaal mogelijk en kan razendsnel gerealiseerd worden.

Gebruik je liever iets anders dan WordPess voor je website, of wil je een webshop van Shopify? Geen probleem, ook dat is mogelijk.

De aanpak in grote lijnen

Define

Wat wil je met je website bereiken? En hoe wil je dat het eruit gaat zien? Samen gaan we je wensen en doelen in kaart brengen. Deze vertaal ik vervolgens naar een plan van aanpak met technische en visuele specificaties. Hierna doe ik jou een vrijblijvend voorstel.

Design

Op basis van het plan maak ik een eerste ontwerp. In grote lijnen krijg je een eerste opzet van de website zien. Hierin laat ik zoveel mogelijk jouw wensen naar voren komen en uiteraard voeg ik daar wat suggesties aan toe.

Refine

Nadat ik jouw feedback heb gekregen wordt het ontwerp aangepast en gefinetuned, of maak ik een volledig nieuw ontwerp. Dit proces herhalen we net zo lang tot er een gewenst resultaat is. Daarna zorg ik voor een vlekkeloze livegang.

 

Marketing

Als ondernemer voeg je iets toe, je biedt iets waardevols of je helpt mensen. Maar de kans is groot dat degenen op wie jij je richt ver weg zijn, je niet kennen, of gewoon veel keuze hebben. Dus wie ben jij en wat doe je anders of beter? Er zitten veel stappen tussen een antwoord vinden op deze vragen en  een publiek krijgen die voor jou kiest en die bij je blijft. Samen kunnen we alles in kaart brengen en kijken welke middelen het beste zijn om jouw doelen te behalen.

Loopt jouw marketing al gesmeerd en wil je alleen ondersteuning of iets specifieks geregeld hebben? Hier zie je een greep uit de mogelijkheden. Het is veelal meer dan een eenmalige handeling: een continu proces van hard werken dat veel tijd en knowhow vereist. Daar kan ik je bij helpen zodat jij je op essentiële zaken kan focussen.

Branding

Vertel het verhaal achter jou of je bedrijf. Een heldere en on-point identiteit is het uitgangspunt voor alle touchpoints tussen jou en je publiek.

Search Engine Optimalisatie (SEO)

Eenmaal digitaal wil je natuurlijk ook makkelijk gevonden kunnen worden. Hoe zoek je op het internet? Juist, met een zoekmachine. Het liefste wil een zoekmachine dat jij vind wat je nodig hebt. Op basis van zoektermen en soms ook je locatie, krijg je dan ook een geordende lijst van opties. De rangschikking van deze lijst vindt plaats op basis van allerlei bekende en onbekende factoren, onder andere:

  • Technische aspecten van je website zoals snelheid en structuur.
  • Relevantie van de inhoud: in hoeverre is het uniek, komt het overeen met de zoektermen en speelt locatie een rol?
  • Kwaliteit van de inhoud: allerlei aspecten zoals lengte van inhoud en frequentie van woorden, maar ook hoeveel andere websites verwijzen naar jouw website?

Dus op welke zoektermen ligt de focus voor jouw bedrijf en hoe zorg je voor een optimaal aanbod?

Conversie Optimalisatie

Mensen weten inmiddels je website te vinden, nice! Wat wil je vervolgens precies dat deze bezoekers bereiken op je website? Wil je dat ze iets kopen, doneren, downloaden of een e-mailadres achter laten? Bezoekers moeten stapsgewijs tot deze doelen worden geleid, en de meesten zullen afhaken. Maar waar en waarom laten ze het dan afweten en hoe kunnen we dit verbeteren? Dit vereist dat we:

  • Identificeren welke doelen jij wilt dat bezoekers behalen op jouw website.
  • Vaststellen welk percentage bezoekers deze doelen al behalen en waar ze afvallen.
  • Testen welke samenstelling en vormgeving van stappen tot het beste resultaat leidt.
  • Implementeren!
E-mail Marketing

Iedereen gebruikt e-mail en daarom is het een veelgebruikte tool om iets van waarde te leveren, contact te houden met je publiek, en mensen weer bij je terug te laten komen. Aan de andere kant kan je je waarschijnlijk wel een irritante reeks e-mails herinneren na een aankoop of nadat je je ergens hebt ingeschreven. Dus hoe pak je dit voor jouw bedrijf op een goede manier aan?

Meer

De juiste mix is voor jou belangrijk. Google Adwords, adverteren op social media, affiliates, of iets anders? Neem contact op voor de mogelijkheden.